Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Hierin vindt u een overzicht van al uw bestellingen. Heeft uw bestelling de status ‘In behandeling door Verzender’ dan wordt uw bestelling nog verwerkt. Heeft hij de status ‘Verzonden/Complete’ dan is uw bestelling onderweg en mag u aannemen dat u uw bestelling binnen 2-3 werkdagen heeft (in België kan het wellicht iets langer duren).
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 2-3 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden/Complete’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 3 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen.
Heb je een andere vraag en/of opmerking?
Neem contact met ons op.
NL 076 – 850 7016
BE 03 – 226 2634
winkel@vipmedia.nl